Gratis levering i EU

Levering

Levering i DK er gennemført af en af vores logistikpartnere: GLS/ Post Nord.

Vores gennemsnitlige leveringstider:

- Standardlevering i Danmark: 4-6 arbejdsdage (man-lør)
- Standardlevering i EU: 4-10 arbejdsdage (man-lør)

På grund af Covid-19 lukninger og påvirket logistik, kan forsendelsen været forlænget til 5-10 arbejdsdage. Hvis det er sagen, vil du blive underrettet på forhånd.

Når din pakke er blevet overdraget til en af vores leverings partnere, vil du modtage din ordres trackingsnummer sammen med leveringsbekræftelsen via e-mail. Dette vil give dig mulighed for at kontrollere status for din levering online.

 Forsendelse for gaver. 

Hvis du gerne vil have det sendt direkte som gave, må du meget gerne skrive som kommentar hvornår den bedst egnet leveringsdato er. Vi vil gøre det bedste vi kan for at efterkomme dit ønske. 

Skadet indpakning eller produkt ved levering:

Hvis du oplever at produktet er blevet beskadigt under forsendelse, skal du reportere det indenfor 5 dage at have modtaget produktet.

Du skal sende os billeder af:

- emballage 

- produktet 

- mærkaten af forsendelsesfirmaet 

RETURNERINGS OG BYTTE POLITIK 

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, tilbyder vi en 14-dages gratis retur-og bytteservice i Danmark. 

De produkter, der er købt med rabatkoderne, kan returneres inden for 14 dage med forsendelses af kunden, medmindre andet er aftalt.

For lande uden for Danmark tilbyder vi også 14 dages retur. Det er kundens eget ansvar at sende produkterne, medmindre andet er aftalt. Med undtagelse af defekte varer skal alle varer returneres til os ubrugt med deres originale, ubeskadigede emballage.

Hvis du har brug for at returnere en vare, bedes du sende den eller levere til firmaadressen: ST Logitstik, att.SQUARELY: Park Alle 350 E, 2605 Brøndby, Danmark. 

Hvis du ønsker at returnere produktet, bedes du kontakte os via e-mail på forhånd

TILBAGE TIL TOPPEN