Gratis levering i EU

Refunderingspolitik

Returnerer
Vores politik varer 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning.

For at være berettiget til en returnering skal din vare være ubrugt og i samme tilstand som du har modtaget den. Det skal også være i den originale emballage.

Flere typer varer er fritaget for at blive returneret. Ikke-befordrbare varer som mad, blomster, aviser eller blade kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, der er intime eller sanitære varer, farlige materialer eller brændbare væsker eller gasser.

Yderligere varer, der ikke kan returneres:
Gavekort

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvise restitutioner (hvis relevant)
Enhver vare, der ikke er i sin oprindelige tilstand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl
Alle varer, der returneres mere end 14 dage efter levering

Refusion (hvis relevant)
Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.
Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode, inden for et bestemt antal dage.

Forsinkede eller manglende restitutioner (hvis relevant)
Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.
Så kontakt dit kreditkortselskab, kan det tage nogen tid, før din refusion er officielt udstationeret.
Kontakt derefter din bank. Der er ofte en del behandlingstid, før en refusion bogføres.
Hvis du har gjort alt dette og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på as@squarely.dk.

Salg af varer (hvis relevant)
Kun almindelige priser varer kan refunderes, desværre salg varer kan ikke refunderes.

Udvekslinger (hvis relevant)
Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte det til den samme vare, så send os en e-mail på as@squarely.dk og send dit element til: SQUARELY , Herningsgade 9, 3 TV, 2100 København, Danmark.

Gaver
Hvis varen blev markeret som en gave, da den blev købt og sendes direkte til dig, vil du modtage en gave kredit for værdien af dit afkast. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.

Hvis varen ikke blev markeret som en gave, når den blev købt, eller gaven gaven fik ordren sendt til sig selv for at give dig senere, sender vi en refusion til gavegiveren og han vil finde ud af om din tilbagevenden.

Forsendelse
Hvis du vil returnere produktet, skal du sende produktet til: SQUARELY , Park Alle 350 E, 2605 Brøndby

Du vil være ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returforsendelse blive fratrukket din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

Hvis du sender en vare over $75, bør du overveje at bruge en sporbar kurer service eller købe forsendelsesforsikring. Vi garanterer ikke, at vi vil modtage din returnerede vare.

TILBAGE TIL TOPPEN