Gratis levering i EU

Vækst gennem modgang

Af A sz På August 14, 2020

Af Agnieszka Szwarczewska


Under COVID-19og for størstedelen af 2020 er pressen blevet fyldt med nyheder om pandemien8217s enorme konsekvenser for både dansk og international virksomhed.
 Selv om det er vigtigt at holde sig informeret, kan det også være nedslående at læse bekymrende nyheder konstant.
 Så i et forsøg på at balancere skalaen, ville vi elske at høre dine 8216; gode nyheder historier 8217;.
 
De måder, hvorpå du eller din virksomhed har klaret vanskelige omstændigheder, har spredt venlighed, hjulpet andre og gjort modgang til resultater.
 
Dine historier kan inspirere os alle til at lære og udvikle os gennem disse udfordrende tider.
 

Historien om vækst gennem modgang:

Med det i tankerne, her er SQUARELY historie om vækst gennem modgangSom anført af CEO og grundlægger Agnieska Szwarczewska:
 
 
Da låsene begyndte, og grænserne lukkede, indså jeg, at dette ville have en betydelig indvirkning på SQUARELY 8217s udvikling.
 
Vores primære strategi var at fokusere på B2B-projekter: kontorer, hoteller og restauranter.At bringe vores grønne løsninger til kommercielle områder.Vi var lige ved at afslutte et par meget lovende samarbejde.
 
Pludselig resulterede karantænen i lukkede caféer, ingen turister, tomme kontorbygninger.Vores nøglemarkeder fandtes ikke længere 8211t; og derfor var vi ligesom mange andre nødt til at t ænke hurtigt.
 
Hertil kom de udfordringer, der blev stillet, at Jeg var gravid i seks måneder. og at forberede mit hold og min virksomhed til min første orlov i håbet om at reducere arbejdstiden ved at etablere velfunderede processer.
 
Vi var nødt til at se denne nye situation i øjnene, og vi havde to valg, bruge tid på at ansøge om
statslig støtte eller forsøg på at dreje Hurtigt.
 
På 24-timer besluttede vi os for den anden: Vi ændrede hele virksomhedens strategi, annullerede B2B, redede vores websted, fokuserede udelukkende på B2C, ændrede vores teams ansvar og fik dem til at lære nye færdigheder.

Resultater:

Som følge heraf begyndte vores salg efter et par uger at stige..
 
Til sidst tredoblede de!
 
Det lykkedes os at indføre nye produkter på markedet.
 
Vi havde en masse udfordringer med produktion og transport.Men vi producerer lokalt, så selv om vores leverandører ikke kunne levere, fandt vi nye.
 
Vi arbejder med sårbare mennesker, og offentlige institutioner blev lukket, så i en periode, for at få vores produkter til vores kunder til tiden, flyttede vi endda samling til min lejlighed.
 
Hele vores SquaRELY hold, der er involveret i fysisk arbejde, emballering, samling, forsendelse.  
Vi arbejdede sammen og overvandt hvert problem, som de opstod, for at sikre, at vores kunder modtog deres produkter og havde en god erfaring i disse vanskelige tider.
 
Til sidst kom vores B2B-sager tilbage; vi fik en række store projekter, som vi vil dele i de næste par uger, bl.a. for Go Boat, Lakrids by Buelow, og Microsoft.


Vi er glade for at dele denne historie, og forhåbentlig vil den give andre små virksomheder mulighed for at bevæge sig hurtigt, tage risici og fortsætte.Vi håber også, at kvinder, der tøver med at starte deres karriere som iværksættere, vil læse dette og se, at det er muligt, selv midt i en global Pandemi.

SquaRELY CEO
Jeg var ikke sikker på, om det ville være muligt i begyndelsen af denne krise, men jeg skriver det nu efter at have lavet flere opkald, e-mails og sociale medier- alle sammen med min nyfødte sover lykkeligt i mine arme.

TILBAGE TIL TOPPEN